Szukaj na tym blogu

sobota, 29 kwietnia 2017

PIELĘGNUJĄCY PŁYN MICELARNY NIVEA

Przychodzę do Was z recenzją PIELĘGNUJĄCEGO PŁYNU MICELARNEGO NIVEA.


Zdradzę tajemnicę, co jest takiego w tym płynie micelarnym, że nasza skóra poczuje się szczęśliwa!





Czyli już pewnie się domyślacie, że mnie zachwycił :)  
Przyznam się, że używałam go już wcześniej i poprostu o nim zapomniałam😱. Teraz kupiłam ponownie i przypomniałam sobie jego świetne działanie. Uwielbiam produkty NIVEA za nawilżenie. Nigdy po nich nie miałam podrażnionej ani przesuszonej skóry. Tym bardziej, że posiadam wersję dla skóry normalnej i mieszanej. Jak to się działo z innymi płynami micelarnymi czy tonikami do cery mieszanej, strasznie mnie przesuszały i musiałam stosować do wrażliwej. (A mam mieszaną!). Z tym płynem bez obaw.


Czym się charakteryzuje...? 
Posiada formułę 3w1 czyli nadaje się do demakijażu twarzy, oczu i ust. Uwielbiam takie rozwiązanie, ponieważ nie muszę mieć osobnego płynu micelarnego do twarzy i osobnego do oczu. Dodatkowo posiada witaminę E czyli opóźnia proces starzenia się skóry, posiada właściwości regenerujące, odżywcze, natłuszczające, nawilżające.

Płyn micelarny z NIVEA bardzo dobrze zmywa makijaż, co za tym idzie bardzo dobrze oczyszcza naszą twarz...bez efektu przesuszenia. Ahh się powtarzam ... ale to jest warte uwagi! :)

Zachęcam gorąco jeśli nikt jeszcze z Was nie próbował tego płynu micelarnego, są jeszcze wersje do skóry suchej i wrażliwej. Polecam jeśli po zimie macie przesuszoną skórę.




Krótko zalety:
-nawilża,
-skutecznie oczyszcza,
-pielęgnuje,
-odżywia, regeneruje,
-jest wydajny,
-jego dostępność,
-zapach (niewyczuwalny)
-dobre opakowanie (nie wylewa się,
za dużo płynu na płatek kosmetyczny)

Wady?
- cena
(zawsze kupuje na promocji).


 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz