Szukaj na tym blogu

niedziela, 18 grudnia 2016

Moje dwie włoskie nowości czyli dwaj przeciwnicy warci każdej ceny !



To już moje kolejne włoskie perfumy Tesori d'Oriente  w mojej kolekcji :) Bardzo jestem zadowolona z ich trwałości (zapach utrzymuje się cały dzień, są to mocne perfumy i wystarczy jedno „psiknięcie” by ładnie pachnieć). Mają lekkie poręczne opakowania, co jest na plus, ponieważ uwielbiam je nosić  w torebce. J Jeśli ktoś z Was lubi widzieć ile jeszcze zostało nam zapachu to tutaj może nam opakowanie sprawić problem, ponieważ nie jest przezroczyste. Perfumy z Tesori d'Oriente są leciutkie i nie ma obawy, że się zbiją.  Znalazłam jeden tylko minus, a mianowicie są trudno dostępne. Ja zamawiałam ze strony: https://www.efiori.com.pl/



Opiszę Wam moich dwóch ulubieńców.




Tesori d'Oriente Olej Tsubaki i Piwonia
Tesori d'Oriente Olio di Tsubaki e Peonia
(opakowanie 100ml)
Cena: 19,99 zł



Opis: „Tesori d'Oriente prezentuje zupełnie nowy zapach perfum Olej Tsubaki i Piwonia rodem z dalekowschodniej Japonii. Wiodący zapach perfum został pozyskany z tzw. japońskiej zimowej róży, która kwitnie  zimą, w niezwykle ekstremalnych warunkach, jednocześnie zaopatrując nasiona w bogate składniki ochronne. Tesori d'Oriente Olej Tsubaki to zniewalający zapach piwonii, który zachwyci z pewnością wszystkich miłośników orientalnych zapachów.”
 

Długo się zastanawiałam nad tym zapachem, już miałam dać sobie spokój, ponieważ nie wiedziałam jak pachnie japońska zimowa róża, ale zobaczyłam komentarz pod produktem:
„Pachnie jak chic zmieszany z zielonym chloe”.

Wtedy stwierdziłam - muszę to mieć! Mam perfumy Chic i je uwielbiam, a ostatnio zapoznałam się z Chloe i byłam wprost zauroczona, już zaczęłam odkładać na ten zapach. A teraz taka okazja, mieszanka? ZARYZYKOWAŁAM!
Niczego nie żałuję, a wręcz planuję jeszcze jeden zakup. Oby nie wycofali :) .
Trwałość jest genialna, nie przesadzam tutaj. Ogólnie perfumy z tej firmy są trwałe ale Olej Tsubaki i Piwonia podbija je wszystkie. Cały dzień, calutki pachnie.

Jeśli ktoś z Was jest tak samo jak ja ulubieńcem Chloe i Chic to polecam. Zapach świeży, kwiatowy, wyczuwam delikatnie róże. Pasuje dla każdej kobiety eleganckiej, czy aktywnej. Dla mnie to zapach codzienny, na każdą porę roku. Znalazłam swój ideał. Mając ten zapach na sobie czuję się jakbym spacerowała po ogrodzie pełnym kwiatów. Tylko nie wykupcie mi wszystkich! Teraz mam w planach zakup żelu pod prysznic o tym zapachu.  Czekam cierpliwie również, aż pojawi się balsam albo krem J

... i jeszcze to piękne opakowanie.. :)


Inny zapach to:

Tesori d'Oriente Bizancjum
Tesori d'Oriente Byzantium Profumo
100 ml
Cena: 19,99


Perfumy o zapachu czarnej róży. Wyczuwalna wanilia, białe piżmo, miód, cynamon.
Opis:  „Nowy zapach z rodziny zapachów firmy Tesori, którego nazwą jest Bizancjum otwarcie charakteryzuje się mieszanką cynamonu, migdałów i kwiatów mimozy, podczas gdy serce podkreśla aromat czarnej róży, labdanum, miodu i heliotropu. Podstawę zamyka kompozycja ciepłej wanilii, białego piżma, drewna oud. To luksusowy zapach przywołujący na myśl starożytne miasto Bizancjum. Idealny zarówno na wiosenne jak i zimowe dni. „
Nie przepadam za słodkimi zapachami, ale ten mi podpasował J

Jest to zapach słodki, luksusowy, „rozmarzony”. Jak dla mnie za słodki na lato, więc jest idealny na jesień i zimę, troszkę mi się kojarzy ze Świętami Bożego Narodzenia, możliwe, że to przez wyczuwalność wanilii.

Po kilku godzinach staje się słabszy, delikatniejszy, dodaje elegancji. Idealny w zimne dni, ociepla ciało.  Moim zdaniem to zapach bardzo kobiecy, idealny dla osoby delikatnej, rozmarzonej, lubiącej elegancje. 

To zdanie idealnie oddaje ten zapach: otula nasze ciało w zimne dni, niczym ciepły, delikatny koc.

To piękne opakowanie, sami zobaczcie:

Widoczna Bizantyjska mozaika.







Uwielbiam z Tesori d'Oriente wszystkie produkty: perfumy, żele do kąpieli i pod prysznic, a także balsamy i mydełka. Ich jakość jest rewelacyjna. Patrzę również na komfort używania.
Jeśli nie jesteście pewni czy Wam podpasuje zapach, to można zamówić próbki z atomizerem, są dostępne po 2,50 zł, również na tej stronie co zamówiłam perfumy.
Zamówiłam na stronie: https://www.efiori.com.pl/
Ale można również na Allegro i poczytać opinie, jak widzę same pozytywne.
Tylko teraz przed Świętami jest tragedia z przesyłkami, długo idą, poczta  czy kurierzy się nie wyrabiają. Wiec jeśli planujecie coś zamówić to pamiętajcie, aby to zrobić w miarę wcześnie.


2 komentarze:

  1. Dziękuję za bardzo ciekawy post mimo, że dotarlam do niego po ponad 2 latach od opublikowania. Jestem fanką perfum Tresori. Odkrylam je ponad rok temu. Bardzo lubię Japanese Rituals. Kiedy przeczytałam o mieszance Chic i zielonego Chloe, to stwierdziłam, że to najbardziej trafna opinia nt. zapachu. Chic kupuję od 1996 r. i zuźyłam juz wiele buteleczek. Chloe mam ale używam sporadycznie, jednak są dla mnie trochę za mocne. Natomiast ich mieszanka w Tresori to połączenie idealne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za bardzo ciekawy post mimo, że dotarlam do niego po ponad 2 latach od opublikowania. Jestem fanką perfum Tresori. Odkrylam je ponad rok temu. Bardzo lubię Japanese Rituals. Kiedy przeczytałam o mieszance Chic i zielonego Chloe, to stwierdziłam, że to najbardziej trafna opinia nt. zapachu. Chic kupuję od 1996 r. i zuźyłam juz wiele buteleczek. Chloe mam ale używam sporadycznie, jednak są dla mnie trochę za mocne. Natomiast ich mieszanka w Tresori to połączenie idealne.

    OdpowiedzUsuń