Szukaj na tym blogu

niedziela, 11 grudnia 2016

Rival de Loop, Hydro Booster


Testuje już drugi dzień i to moje pierwsze wrażenie… Jeśli się coś zmieni przez tydzień dodam nowy post. Zatem zaczynamy !

Mowa tu o nowości Rival de Loop, Hydro Booster, 24- godzinny krem nawilżający, skóra sucha, 50 ml.

Cena 8 zł Rossmann
 
Od producenta:
Rival de Loop Hydro Booster 24-godzinny krem nawilżający zawiera specjalny kompleks nawilżający, dzięki któremu zapewnia zarówno szybki, jak i długotrwały efekt intensywnego nawilżenia skóry* i przy regularnym stosowaniu wygładza suche zmarszczki oraz zmniejsza uczucie napiętej skóry. Działanie: • Trójwymiarowy zestaw składników aktywnych – podwójnego kwasu hialuronowego, pullulanu i alginatu – zawiera kompleks nawilżający, który szczególnie długotrwale dostarcza skórze wilgoci. • kwas hialuronowy i biosacharydy intensywnie nawilżają skórę • prowitamina B5 pielęgnuje, nawilża skórę i wspomaga proces jej odnowy. Rezultat: Krem pozostawia poczucie delikatnej, jedwabistej skóry, która emanuje pięknem i świeżością Rival de Loop Hydro Booster 24-godzinny krem nawilżający w udowodniony sposób zwiększa poziom wilgoci w skórze: po 2 godzinach – do 27 % po 4 godzinach – do 14 % po 8 godzinach – do 7 %. *wynik badania in-vivo z udziałem 20 uczestniczek, określającego wilgotność skóry po jednorazowym zastosowaniu produktu • Tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie • pH neutralne dla skóry.

 
 




SKŁAD:



STOSOWANIE:
Codziennie rano i wieczorem po oczyszczeniu twarzy nanieść na skórę twarzy i delikatnie wmasować. Omijać przy tym obszar wokół oczu. Krem idealnie nadaje się również do stosowania jako baza pod makijaż.
 
Dlaczego zakupiłam ten produkt:
Wiele słyszałam dobroci na temat tego kremu: bardzo dobrze nawilża, posiada znaczek Vegan Society (czyli: produkt nie zawiera żadnych składników pochodzenia zwierzęcego i nie był testowany na zwierzętach), szybko się wchłania.

Moja opinia:

-moim zdaniem nie nawilża aż tak bardzo dobrze, stosowałam bardziej nawilżające, Ale czuć nawilżenie, żadnego ściągnięcia na twarzy. Tylko, że ja mam cerę mieszaną, nie wiem jak spisze się przy skórze suchej.

- czuć po nałożeniu lekki efekt chłodzenia.

-certyfikat Vegan Society owszem jest i to wielki plus,

-cena: bardzo tani i zachęca tym do przetestowania,

-jego konsystencja jest żelowa, lubię takie, tylko, że akurat z tym kremem trzeba uważać. Jeśli nałożymy go zbyt dużo, zacznie nam się lepić twarz, owszem zniknie to ale dopiero po dłuższej godzinie,

-wydajny, wystarczy troszkę kremu,

-dla mnie jest lepszy na noc niż na dzień,

- pod makijaż? Jeśli nałożymy mało i pozwolimy z 10 min odczekać przed nałożeniem podkładu to tak, inaczej wszystko zacznie się rolować,

-zapach: wyczuwalny alkohol i tu moja nauczka, tym razem nie sprawdziłam składu a potem było zdziwienie, że zawiera alkohol denat.

-kolor: niebieski J

-nie uczulił, nie podrażnił.

 

Nie wiem czy coś zmieni się przez tydzień, ale nie zamierzam kupić drugi raz tego samego kremu.
Mam nadzieję, że pomogłam rozprawić się z tą nowością J




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz